روابط عمومی صداوسیمای مرکز کیش ویژه برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 10 April 2021

 

روابط عمومي صداوسيماي مركز كيش اعلام كرد: برنامه زنده تلویزیونی ضیافت ویژه لحظه افطار در ۳۰ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای هر روز به مدت ۵۰ دقیقه ازسیمای کیش به روي آنتن مي رود.

احاديث رمضان، دعا، اذان، مناجات، پخش کلیپ‌های مناسب و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان، حضور کارشناسان مذهبی و تغذیه، معرفی آداب و سنت‌های ماه مبارک رمضان.از بخش‌های مختلف این برنامه است.

رضا حاتمی نژاد تهيه كننده برنامه زنده تلویزیونی ضیافت است.

برنامه زنده تلویزیونی ساحل آرامش هر روز در لحظات سحر به مدت ۴۰ دقیقه از سیمای کیش پخش خواهد شد.

مباحث کارشناسی، ادعیه، دعای سحر، اذان و مناجات و پخش نماز صبح از مهمترين قسمت هاي این برنامه است.

مهدی روحی تهیه کننده برنامه زنده تلویزیونی ساحل آرامش است.

برنامه تلویزیونی یک چکه ماه با موضوع معرفی آداب و رسوم اقوام ایرانی در ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۱۸ ، پخش زنده جزء خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز ظهر به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی فرهاد فرهادی و پخش جمع خوانی قرآن کریم از حرم مطهر رضوی هر روز بعد از نماز صبح پخش خواهد شد.

برنامه زنده راديويي قرار عاشقی ویژه افطار ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت ۱۰۵ دقیقه‌ای و با ساختار ترکیبی نمایشی از ساعت ۱۸ و ۴۵ تا ۲۰ و ۳۰ به شنوندگان ارائه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله حضور کارشناسان مذهبی، بازخوانی احادیث با مضمون سبک زندگی، مصاحبه با خیرین فعال درعرصه‌های مختلف؛ گزارش هايي با محوریت مشاغلی، چون پرستاران، آتش نشانان، مرزبانان و کار‌گران، تغذیه و سلامت در ماه رمضان، دعوت نامه و روزه اولی‌ها؛ خاطرات شنوندگان در ایام ماه مبارک، حکایت و روایت؛ آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی در ماه رمضان، ارتباط با مراکز مذهبی؛ تلاوت قرآن کریم، اذان، ادعیه و مناجات به روي آنتن مي رود.

لیلا سادات تاجرزاده؛ راحله اکبری تهیه کنندگان برنامه زنده راديويي قرار عاشقی ویژه افطار ماه مبارک رمضان هستند.

برنامه زنده راديويي نجوای بندگی ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان از ساعت ۴ تا ۵ و ۳۰ دقیقه به مدت ۹۰ دقیقه از صدای مرکز کیش پخش می‌ شود.

این برنامه با ساختار کلامی، پیامی و موضوع معارف اسلامی شامل بخش هایی، کارشناس مذهبی در حوزه‌ی اخلاق؛ حکمت‌های نهج البلاغه؛ بحث احکام پاسخ گویی به سوالات شرعی مخاطبان، تغذیه و سلامت در ماه مبارک رمضان؛ حکایت و روایت، معرفی شخصیت‌های دینی و مذهبی؛ انس با قرآن، هر سحر و یک نکته از یک جزء قرآن کریم؛ معرفی کتاب‌های جذاب با اثربخشی معنوی؛ دعای سحر؛ شرح فراز‌هایی ازدعای سحر؛ تلاوت قرآن کریم، اذان، ادعیه و مناجات است.

امیررضا هاشمی تهيه كننده برنامه زنده راديويي نجوای بندگی ویژه برنامه سحر ماه مبارک رمضان است.

خبرگزاري صداوسيما مركز كيش نيز با تهيه گزارش‌های خبری با محوريت لحظات سحر و افطار در مشاغل و حوزه هاي مختلف همچون بيمارستان و كادر درمان و بهداشت ، پايگاه دریابانی ومرزبانی، توزيع کمک‌های مردمی به نیازمندان، گزارش هاي بهداشتي پزشكي با موضوعات مختلف روزه داری، گزارش هاي اجتماعي با موضوع کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان، انعكاس حال و هوای مساجد در رمضان کرونایی و ديگر بسته هاي خبري در ماه مبارك رمضان از خبر صداوسيماي مركز كيش به روي آنتن مي رود.

ماه مبارک رمضان در قاب فضای مجازی صداوسيماي مركز كيش

توليد محتواهاي فرهنگي مذهبي شامل اعلام روزانه اوقات شرعی، انتشار دعای روز ، مباحث کارشناسی تغذیه و سلامت در ماه مبارک رمضان، حرف‌های خودمونی، متن ادبی در قالب پادکست و گرافیک، انعکاس مراسم دینی و‌آیینی ماه مبارک رمضان در قالب عکس نوشت و یا فوتوکلیپ بر اساس مناسبت‌ها از برنامه هاي فضاي مجاري صداوسيماي مركز كيش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار