رامین پهلوانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف گفت: در حال حاضر، واحد‌های صنفی گروه یک اجازه فعالیت دارند و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 10 April 2021

با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قاطع می‌کنیم

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در شرایط کنونی فقط گروه شغلی سطح ۱ اجازه فعالیت دارند که لیست و فهرست آن به اختصار اعلام می‌گردد.

وی افزود: کارخانه و کارگاه‌های تولیدی، مراکز زیر ساختی و حیاتی، حمل و نقل عمومی، کرایه خودرو بدون راننده، پارکینگ عمومی، مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی همگی امکان فعالیت دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: ۲۹ مورد از مشاغل می‌توانند فعال باشند و گروه ۲_۳ و ۴ همگی تعطیل هستند، در محله‌ی ۲۲ بهمن نیمی از رستوران‌ها و فست فود‌ها در حال حاضر و به صورت بیرون بر باز هستند.

این مسئول تصریح کرد: به اتحادیه پوشاک از جمله کیف، کفش، چرم ابلاغ کرده ایم که تعطیل باشند. اگر چه واحد‌های خدماتی بسیار زیاد است، به این واحد‌ها اعلام کردیم در قورت تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی واحد صنفی شما پلمب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متخلفان جریمه، پلمب و لغو پروانه کسب می‌شوند، در این امر بهداشت پلیس اماکن و نیرو‌های انتظامی هم کمک می‌کنند و همه نظارت می‌کنیم.

پهلوانی تاکید کرد: تا کنون ۱۲٠ پرونده داشته ایم که از زمان اعلام دولت مبنی بر تعطیلی‌ها در حال پیگیری آن هستیم، انتظار حمایت از مردم داریم  تا با در خانه ماندن و رعایت پروتکل های بهداشتی به قطع زنجیره چرخش کرونا ویروس کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار