ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ها و پروژه‌های جدیدی در سطح استان به بهره برداری خواهند رسید همچنین در ایام ماه مبارک رمضان میوه و خرما مورد نیاز بازار را تهیه و توزیع می‌کنیم
کد خبر: ۹۵۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 11 April 2021

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خریداری و توزیع میوه و خرما را در دستور کار خود داریم که هم اکنون در حال خریداری خرما مورد نیاز بازار ماه رمضان از شهر‌های تولید کننده این محصول هستیم تا در زمان مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

وی افزود: در سال جدید نیز برنامه‌های متنوعی را در دست اجرا داریم از جمله خرید محصولات تضمینی و توافقی، اجرای طرح‌های اقتصادی، تاسیس و احداث چندین روستا بازار در سطح استان و در شهرستان‌های پاوه، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، دالاهو و سرپل ذهاب.

مدیر کل تعاونی روستایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به طرح پرورش ماهی قزل آلا که ۸۵ درصد آن انجام شده و در سال جدید به بهره برداری می‌رسد اشاره کرد، در این طرح سالیانه حدود ۱۰۰ تن ماهی سرد آبی قزل آلا تولید خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ احداث بار انداز صادراتی در مرز قصر شیرین و توسعه ایران خودرو شهرستان پاوه و همچنین برنامه توسعه واحد مکانیزاسیون اسلام آباد غرب، نمایندگی تراکتور را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: تشکیل شرکت‌های مکانیزاسیون، توسعه آب‌های گرمسیری با تجهیز و توسعه تعاونی‌ها برای مدیریت آب سامانه گرمسیری مرزی و احداث چندین کارخانه رب گوجه فرنگی در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه و سنقر با توجه به تولید منطقه از دیگر برنامه‌های پیش رو است.

صفایی در پایان تاکید کرد: تجهیز و توسعه مراکز خرید محصولات و استاندارد سازی و تجهیز انبار ها، همچنین آموزش کارکنان سازمان‌ها و شبکه‌های زیر مجموعه از سایر برنامه‌های قابل ذکر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار