معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تحقق شعار سال، رفع موانع و نیز پشتیبانی از تولیدکنندگان نیازمند عقلانیت در برنامه‌ریزی، جسارت در عمل و پیگیری مداوم است.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «هدایت حاتمی» در اولین جلسه برنامه‌ریزی مرکز جذب سرمایه‌گذاری (پنجره واحد) استان، نامگذاری شعار سال را گامی بزرگ در راستای توجه همه جانبه به تولید و هماهنگی برای رفع موانع سر راه تولید کنندگان دانست و افزود: حوزه اقتصادی ابعاد وسیعی برای کار، خدمت و فعالیت دارد و به همین منظور باید برای رسیدن به هدف نهایی که همان ساماندهی اقتصادی و پیشرفت و ترقی کشور است همه امکانات لازم را به کار بگیریم.

وی تحقق شعار سال را در واقع تلاش برای تحقق پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: شکل ‌دادن تعامل همه‌جانبه بین مجموعه بازیگران حوزه اقتصاد با ذینفعان آن می‌تواند گامی مهم در مانع‌زدایی از تولید و شناسایی موانع باشد.

حاتمی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در سال‌های گذشته هم بر آن تاکید داشتیم کاهش زمان صدور مجوزها و جواب استعلام‌ها است که امسال باید به آن چارچوب مدنظر برسد تا سرمایه‌گذاران دیگر معطل جواب استعلام و هدررفت زمان نباشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه بیان داشت: ممکن است موانعی وجود داشته باشد که تاکنون شناسایی نشده باشند و مختص به روند اداری یک دستگاه اجرایی باشد، بنابراین لازم است دستگاه های اجرایی تمام موانع احتمالی را شناسایی، احصاء و اعلام نمایند که بتوانیم در اولین گام که همان برنامه‌ریزی برای شناسایی موانع تولید است گام مهمی در ساماندهی اقتصاد، رونق و جهش تولید ایجاد کنیم.

وی همچنین افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در سال‌های گذشته در قالب کنترل پروژه انجام شده و امسال هم باید ادامه پیدا کند ورود لحظه‌ای اطلاعات پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است که هر دستگاه اجرایی وظیفه دارد آن را به پنجره واحد اعلام تا در یک پرونده کلی قابل دسترس باشند تا موانع آن شناسایی و رفع گردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از ۳۰هزار نفر نیز دراین واحدها مشغول به کار هستند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار