فرماندار دالاهو گفت: سهل انگاری و بی‌توجهی مردم به رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی عامل اوج‌گیری کرونا در این شهرستان است.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، کرم محمدی در سی و دومین جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا دالاهو افزود: اوج گیری دوباره ویروس کرونا و موج چهارم این ویروس منحوس در این شهرستان، سوغات مهمانان نوروزی است.

وی اظهار داشت: هشدارهای مسوولان بهداشتی و درخواست های استاندار کرمانشاه و فرمانداران شهرستان ها مانع از ورود ده‌ها هزار مسافر از سراسر نقاط کشور به شهرستان های استان نشد و تغییر رنگ شهرستان ها و اوج گیری ویروس کرونا نتیجه این بی توجهی ها است.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: سهل انگاری و عادی انگاری ها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بلای جان سلامت مردم است.

محمدی ادامه داد: راه اساسی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، همکاری و احساس مسوولیت تک تک شهروندان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

او اضافه کرد: در ۲۰ روز گذشته از ۵۳۷ مورد آزمایش به عمل آمده، ۸۰ مورد آن مثبت بوده که یک نفر از این افراد فوت کردند.

وی گفت: با قاطعیت و بدون مسامحه و به استناد مجوزهای قانونی با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد می شود.

فرماندار دالاهو افزود: احتمال تبدیل وضعیت نارنجی شهرستان به وضعیت قرمز متصور است و در این صورت تعداد بیشتری از اصناف و مشاغل تعطیل خواهند شد.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۴۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار