دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه گفت: پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» با هدف تامین ارزاق خانواده‌های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان اولین پویش خادمیاران رضوی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، سید محمد‌جعفر امامیان امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی کانون‌های خدمت رضوی با تاکید بر خدمت‌رسانی خادمیاران در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: خادمیاران رضوی به نیابت از حضرت رضا(ع) در عرصه‌های تخصصی و عمومی ملزم به صرف حداقل هفته‌ای ۶ ساعت خدمت‌رسانی در راستای اهداف تعیین شده در استان هستند.

وی برگزاری پویش‌های مردمی به صورت فصلی را از برنامه‌های عمومی در جهت دستگیری از محرومین استان اعلام کرد و افزود: پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» با هدف تامین ارزاق خانواده‌های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان اولین پویش خادمیاران رضوی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: تامین اعتبار و یا اقلام هشت بسته معیشتی توسط هر خادمیار در قالب خانواده، آشنایان، عموم مردم و خیرین در این طرح مدنظر قرار گرفته است و همه می‌توانند از برکت خوان حضرت رضا(ع) در دستگیری از محرومین متنعم باشند.

نحوه فعالیت خادمیاران رضوی، تعیین ظرفیتهای خدمتی و خدمت رسانی توسط مسؤولین مناطق و کانون‌های تخصصی، ارایه گزارش ماهیانه از دیگر مباحث مطرحه در جلسه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار