کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دمای شبانه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به شکل محسوس کاهش خواهد داشت و ممکن است سبب وقوع خساراتی به باغات و محصولات زراعی در نواحی سردسیر شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،شهناز حق‌پرست در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌های هواشناسی داشتیم، هوای استان امروز هم متاثر از موج ناپایدار حاکم بر جو منطقه در بعضی ساعات همراه با وزش باد، گردوخاک محلی، رشد ابر و در پاره‌ای از نقاط با رگبار باران و احتمالا رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: این شرایط به ویژه در نواحی کوهستانی ممکن است با رگبار پراکنده تگرگ هم همراه شود و در نواحی مرزی باعث نفوذ غبار خارجی به جو استان شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با وجود تضعیف ناپایداری در جو منطقه در پاره‌ای از نقاط همچنان احتمال رگبارهای خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته شرایط جوی آرام و پایدار است و طی این مدت بارش و پدیده قابل توجهی را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

حق‌پرست ادامه داد: دمای شبانه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به شکل محسوس کاهش خواهد داشت و ممکن است سبب وقوع خساراتی به باغات و محصولات زراعی در نواحی سردسیر شود.

وی دمای هوای شهر کرمانشاه را طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل ۱۴ و حداکثر ۲۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: سومار در این بازده زمانی با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد روی صفر به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار