مدیر اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی از امروز(22 فروردین) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فرهاد فولادی اظهار کرد: سفارش اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز آغاز شده و تا 22 خرداد ادامه خواهد داشت.

مدیر اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سفارش اینترنتی کتب درسی برای پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم هم از 16 تیر آغاز خواهد شد، گفت: این دانش‌آموزان تا 15 شهریور فرصت ثبت نام برای تهیه کتب درسی را دارند.

فولادی با بیان اینکه دانش‌آموزان از دو طریق گروهی و انفرادی می توانند برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش داشته باشند، افزود: مدیران مدارس می توانند به صورت گروهی برای دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی داشته باشند، ضمن اینکه دانش آموزان هم می توانند به صورت انفرادی برای تهیه کتاب ثبت سفارش کنند.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس و دانش‌آموزان می توانند با فرض قبولی دانش آموزان و بدون نگرانی از انتقالی و جابجایی احتمالی از شهری به شهر دیگر برای تهیه کتب درسی سال تحصیلی آینده ثبت سفارش داشته باشند، چون در یک دوره زمانی از 12 تیرماه تا 31 شهریور سامانه ثبت نام کتب درسی برای اعمال تغییرات مرتبط با کتب درسی دانش آموزان باز خواهد شد.

فولادی ادامه داد: سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

فولادی از دانش آموزان و مدیران مدارس خواست تا هر چه سریعتر برای تهیه کتب درسی ثبت سفارش داشته باشند و ثبت سفارش ها را به روزهای پایانی نام موکول نکنند.

فولادی سپس با بیان اینکه 70 درصد کتب درسی سال تحصیلی جدید هم اکنون در انبارهای استان موجود است، گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه فرآیند توزیع کتب درسی بین شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: احتمالا با توجه به آمار دانش‌آموزان استان کرمانشاه حدود سه میلیون جلد کتاب درسی برای آغاز سال تحصیلی جدید نیاز باشد که هیچ کم و کسری برای تامین این حجم از کتب درسی در استان نداریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار