یوسف عسگر پور در گفتگو با تابناک:
سخنگوی شورای اسلامی شهر هرسین گفت: علی رغم قول مساعد مدیر عامل بانک ملت مبنی بر تاسیس شعبه این بانک در شهرستان هرسین در حضور استاندار کرمانشاه، هنوز اتفاق خاصی رقم نخورده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 11 April 2021

یوسف عسگر پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پیشتر بانک ملت در هرسین شعبه داشت، بسیار هم فعال بود، اما سه سال پیش به باجه تبدیل شد

و متقاضیان دریافت ضمانت، چک و وام باید برای دریافت تسهیلات خود به کرمانشاه سفر کنند که مشکلات بسیاری به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه حتی دریافت مبالغ بسیار پایینِ تسهیلات برای متقاضیان این بانک، رفت و آمد‌های زیادی را به آنان تحمیل می‌کند، افزود: در گذشته با اعلام این خبر و درخواست یاری از استاندار کرمانشاه، جلسه‌ای با وی برگزار شد و چهار روز پس از آن جلسه، نشست دیگری در شورای امدادی هرسین برگزار کردیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر هرسین با بیان اینکه استاندار کرمانشاه با دعوت رسمی مدیر عامل بانک ملت به هرسین سفر کردند، یادآور شد: در آن نشست مدیرعامل بانک ملت قول مساعد تبدیل این باجه به بانک را دادند، اما با گذشت هفت ماه از آن، هنوز اتفاق خاصی در آن رقم نخورده است.

عسگر پور راه حل پیشنهادی این موضوع را، اعطا کد شعبه کارخانه سیمان بانک ملت به هرسین دانست و گفت: در حال حاضر این موضوع یکی از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان است به علاوه استخدامی بانک ملت در شهر هرسین به این دلیل که شعبه‌ای نداشت، منتفی گردید و فرصت استخدام جوانان هرسینی در این بانک، از آن‌ها گرفته شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار