جلیل بالایی خبر داد:
دبیر ستاد انتخابات ١۴٠٠ استان کرمانشاه گفت: حسب دستور وزارت کشور، داوطلبین شورای روستا‌ها تا ساعت ١٢ امشب برای تکمیل ثبت نام خود فرصت دارند.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 11 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جلیل بالایی در خصوص آخرین اخبار مربوط به ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای روستاها، اظهار داشت: با توجه به اینکه حجم مراجعات داوطلبین ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در کشور و استان کرمانشاه بالا بوده و ترافیک در سامانه ثبت نام ایجاد شده امکان تکمیل شرایط ثبت نام تا ١٢ امشب فراهم شد.

وی افزود: بر این اساس حسب هماهنگی به عمل آمده و اجازه‌ای که وزارت کشور صادر کرد کلیه داوطلبین می‌توانند با تکمیل پرسشنامه ثبت نام در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا‌ها و تحویل آن تا قبل از ساعت ۱۲ امشب به بخشداران و بخشداری‌های محترم ثبت نام خود را برای شورا‌ها اعلام کنند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این امر برای متقاضیان ثبت نام تلقی می‌شود و در صورت تکمیل مدارک و در فرصت مناسبی که سامانه اجازه دهد اطلاعات این افراد توسط بخشداری‌ها در سامانه جامع انتخابات ثبت و ضبط خواهد شد.

بالایی تاکید کرد: این اطلاعیه به قید فوریت به اطلاع روستاییان و داوطلبین محترم شورای اسلامی روستا‌ها و نیز بخشداران محترم صادر و ابلاغ می‌گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار