سیاوش وزیری در گفتگو با تابناک:
رئیس بیمارستان گلستان استان کرمانشاه از اشباع تخت‌ها و بخش‌های این بیمارستان از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: جهت پیشگیری از گسترش بیشتر این بیماری پروتکل‌های بهداشتی با جدیت رعایت شود.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 12 April 2021

سیاوش وزیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با اوج مجدد بیماری کرونا و ورود به پیک چهارم شاهد افزایش چشمگیر تعداد بستری‌ها و قرار گیری در وضعیتی نامطلوب هستیم.

وی افزود: هم اکنون تخت‌های بیمارستان گلستان که به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته اشباع شده و بیماران جدید را به بیمارستان امام رضا و نسیم ارجاع می‌دهیم.

رئیس بیمارستان گلستان تصریح کرد: افراد با هر گونه علائم مشابه به سرما خوردگی سریعا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل زندگی خود، جهت تشخیص دقیق و انجام تست کرونا مراجعه کنند.

این مسئول بیان کرد: نوع جدید ویروس کرونا قدرت سرایت بسیار بالاتری را نسبت به نوع پیشین دارد که از این جهت باید هوشیاری مردم افزایش یابد و پروتکل‌های بهداشتی را به جدیت بیشتری رعایت کنند.

وزیری تاکید کرد: بهترین زمان تشخیص و درمان بیماری کرونا در ۵ روز ابتدایی ابتلا به این ویروس می‌باشد که این امر مراجعه به موقع به مراکز بهداشتی جهت تشخیص سریع‌تر را نمایان می‌سازد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار