فرماندار گیلانغرب گفت: این شهرستان هم اکنون در زمینه ابتلا به ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد و تداوم این وضعیت باعث بحران شیوع این ویروس منحوس می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 12 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«کوروش محمودیان» به اعمال محدودیت‌ها در گیلانغرب اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش آمار افراد مبتلا در این شهرستان و ثبت چهارمین فوتی کرونا در چند روز اخیر، محدودیت ها اجرایی شده و کمیته نظارت موظف به رصد مصوبات ستاد ملی کرونا شده تا نحوه فعالیت مشاغل گروه های چهارگانه را رصد نمایند که بر این اساس گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ مجاز به فعالیت نیستند.

وی با اعلام اینکه شهرستان گیلانغرب از نظر شیوه ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار داشت: ورود وخروج خودروها نیز تحت نظارت کامل نیروهای راهور و پلیس راه است و برابر دستورالعمل شهرهای قرمز اعمال قانون و با متخلفان و افراد بی توجه در شکل گیری تجمع های خطرآفرین با جدیت برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون از یک هزار و ۹۰۸ نمونه اخذ شده، تست ۳۳۸ نفر مثبت بوده و در این مدت چهار نفر نیز فوت کرده اند.

محمودیان اضافه کرد: شهرستان متاسفانه شرایط و وضعیت خوبی ندارد از این رو برای عبور از این وضعیت همراهی عمومی لازم است که امید است مردم همانند شرایط بحرانی گذشته همدل و همصدا مشقات را تحمل نموده و کمک کنند به سلامت از این پیک عبور کنیم.

او گفت: مدیران هم موظف هستند تمام تلاش و امکانات موجود را در این راه به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۲ نفر در بیمارستان الزهرا (س) و ۶ مورد هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۲۶۰ نفر نیز هم اینک دوره قرنطینه خانگی را تحت نظارت کارشناسان بهداشت و درمان طی می کنند.

وی گفت: از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان گیلانغرب از ۶ هزار نمونه اخذ شده تست یک هزار و ۶۴۸نفر مثبت بوده و ۶۸ نفر نیز فوت شده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار