رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت تیم‌های بازرسی در سطح استان، گفت: با اصناف متخلفی که مصوبات ستاد کرونا را اجرایی نکنند با جدیت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 12 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رضا سلیم‌ساسانی» ، افزود: با توجه به قرار گرفتن اکثر شهرستان های استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا محدودیت های برای فعالیت اصناف اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه گروه ۲، سه و چهار صنفی به مدت ۱۰ روز تعطیل هستند، گفت: گروه یک صنفی که شامل صنوف خدمت رسان است در این ایام می تواند فعالیت داشته باشند.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت، صنوف متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند، گفت: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، اداره بهداشت، سازمان صمت، بازرسی اصناف و بسیج اتاق اصناف بر اجرای رعایت صنوف در تعطیلات کرونایی نظارت دارند.

سلیم‌ساسانی افزود: اصناف گروه یک نیز برای ادامه فعالیت ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و در صورتی که در این زمینه قصور داشته باشند بدون شک با آنها نیز برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کنترل ویروس کرونا تنها با همکاری همه مردم امکان پذیر است، اظهار داشت: در صورتی که شرایط به این شکل ادامه پیدا کند، امکان تمدید محدودیت ها و تعطیلی ها همچنان ادامه دارد.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به همکاری مطلوب اصناف برای مقابله با بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه اصناف و بازاریان استان تاکنون نشان داده اند که بیشترین همکاری را برای مقابله با بیماری کرونا دارند و میزان بروز تخلف در این قشر بسیار کمرنگ است.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۶۰ هزار واحد صنفی و ۵۶ اتحادیه فعال است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار