رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب گفت: اعمال محدودیت‌ها تا پایان موج چهارم کرونا ادامه دارد و در این مدت بازرسی‌ها به طور مستمر از سطح بازار انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«یوسف نظری» افزود: با توجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان و تعطیلی مشاغل گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار نظارت‌ها توسط نمایندگان و ناظران ادارات فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، اصناف، شبکه بهداشت و درمان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی نظارت‌ها بر تعطیلی صنوف مورد نظر و رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی تداوم دارد.

وی اظهار داشت: تیم بازرسی در ۲ نوبت صبح و ظهر از سطح شهرستان بازرسی به عمل می‌آورند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: برای عبور از این وضعیت باید مردم با جدیت در رعایت موازین بهداشتی کمک کنند که زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

نظری خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از عادی انگاری شرایط شد و گفت: اگر مردم ماسک نزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند این وضعیت بدتر خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، اسلام آباد غرب، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز، شهرستان‌های جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار