رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه از اجرای طرح "ضیافت ۱۴۰۰" در بازار کرمانشاه با هدف نظارت بر بازار ماه رمضان و پیشگیری از بروز تخلف در عرضه اقلام پرمصرف مورد نیاز مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،گودرز فهیمی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای برخی از کالاها و خصوصا مواد غذایی مورد نیاز مردم، اظهار کرد: در همین راستا طرح تشدید نظارت با عنوان "ضیافت 1400" از 21 فروردین ماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اولویت این طرح نظارتی با کالاهای پر تقاضا در این ایام مانند برنج، شکر، روغن، مواد پروتئینی، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات است.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت در قالب گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صمت، بازرسی و نظارت اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... انجام می‌شود، یادآور شد: گشت‌ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر بر بازار نظارت خواهند داشت.

فهیمی خاطرنشان کرد: هدف از تشدید نظارت پیشگیری از هرگونه تخلف در عرضه کالاهای پر مصرف مورد نیاز مردم، گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی و ... است و این طرح در سراسر شهرستان‌های استان نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های نظارتی برای اینکه مردم بازاری آرام و کم تخلف را در ماه رمضان تجربه کنند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه تلفنی 124 یا سامانه پیامکی 300000135 در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار