«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در حکمی دکتر «بهزاد باباخانی» را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 15 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،در متن این حکم آمده است: نظربه تعهد، تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان « سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه» منصوب می شوید.

در ادامه متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق و اهداف و آرمان‌های بلند نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید.

دکتر باباخانی هم اکنون مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمانشاه است که با حفظ سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه همچنین در خبری اعلام کرد که معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه به وزارت صمت می رود و نوشت: دکتر «هدایت حاتمی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر اساس پیگیری و درخواست های مکرر به وزارت صنعت، معدن و تجارت برمی گردد.

در خبر روابط عمومی استانداری همچنین آمده است: دکتر حاتمی که در سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و به عنوان مدیری توانمند و خلاق خدمات برجسته و ارزنده ای را برای تداوم مسیر توسعه، شکوفایی و ‌بالندگی استان انجام داد، به عنوان نیروی وزارت صمت به این مجموعه بازخواهد گشت.

در ادامه این خبر آمده است: درخواست بازگشت دکتر حاتمی به وزارت صمت در سال گذشته چندین بار مطرح شد که با توجه به نیاز استان به خدمات ایشان، با پیگیری استاندار کرمانشاه منتفی شد، اما در سال جدید نیز این موضوع مطرح و در نهایت با پایان کار معاون هماهنگی امور اقتصادی در استان موافقت شد.

استانداری کرمانشاه چهار معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی، هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار