رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،رامین سمیعیان اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نظارت‌ها بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید کرده‌ایم که در این راستا 34 اکیپ به بخش نظارت اضافه شده است.

سمیعیان ادامه داد: در حال معمول حداقل سه بار در ماه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می شود که این نظارت ها در ایام خاصی مثل ماه مبارک رمضان تشدید می شود، بگونه ای که مراکزی که سابقه تخلف داشته باشند، معمولا دو بار در روز، صبح ها و بعدازظهرها بازدید می شوند و سایر مراکز هم حتما دو بار در هفته بازدید خواهند شد.


سال گذشته 86 هزار کیلو فرآورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه امحا شد

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اقدامات صورت گرفته در استان طی سال گذشته برای مقابله با توزیع فرآورده‌های خام دامی ناسالم داشت و گفت: سال گذشته 104 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح استان کرمانشاه به عمل آمد.

سمیعیان ادامه داد: در بازدید های صورت گرفته از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی استان 1054 مورد نمونه برداری انجام و در نهایت 86 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم ضبط و امحا شد که عمدتا گوشت قرمز و مرغ غیرقابل مصرف بوده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار