فرهاد آریانفر در گفتگو با تابناک:
فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: کشور ما از فرهنگ غنی برخوردار است که مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 18 April 2021

فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ارتش فعالیت های بسیاری در بحث تقسیم مواد ضد عفونی کننده انجام داد و این مواد را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داد، همچنین مواد ضد عفونی کننده و ماسک در اختیار بیمارستان ها قرار دادیم. در تهران بیمارستان ۲ هزار تخت خوابی را در ۴۸ ساعت ساختیم.

وی افزود: ما از فرهنگ غنی برخوردار هستیم اما دشمنان فرهنگ ما را به خصوص در فضای مجازی مورد تهاجم قرار می‌دهند، قطعا از بحران ناشی از تحریم ها و ویروس کرونا عبور خواهیم کرد و یکی از کشور های قدرتمند و تاثیر گذار خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش با بیان اینکه نیروهای ارتش به طور کامل مهارت دارند، خاطر نشان کرد: بیمارستان های صحرایی تاسیس کردیم و ۱٠٠٪ آمادگی حمایت از دانشگاه های علوم پزشکی را داریم، ارتش توانسته سطح امنیتی و دفاعی قابل قبولی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی ارتش وارد ساختار و سازمان جدیدی شده، یادآور شد: تجهیزات جدیدی داریم که به واسطه آن با هر نوع تهدیدی مقابله می کنیم. به علاوه اجرای طرح های راهبردی به نام طرح های لبیک که راهبرد بلند توسعه و احراز آمادگی نیروی زمینی را نشان می دهد.

 آریانفر تاکید کرد: یکی دیگر از خدمات ارتش ساخت مسکن شخصی و مسکن سازمانی برای اعضا است بر این اساس حدود سه هزار مسکن سازمانی برای همکاران ساخته شده است، نیروی زمینی به دنبال این است که بیش از ۵٠٪ ساخت سازمان ملی و همچنین بخشی از هزینه های پرسنل را برعهده بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار