امیر حمزه حیدریان در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه از جذب سرمایه‌های خارجی در استان و انجام پروژه‌های اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 18 April 2021

امیر حمزه حیدریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در سال ۹۸ در استان ۲ مجوز سرمایه گذاری صادر شد، یکی برای شرکت فرو آلیاژ تولید منگنز و لیتیم سولفات (چینی) که در شهرک صنعتی به سمت اسلام آباد با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو و حدود ۲۵۰ نفر اشتغال همراه شد و عملا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اواسط خرداد ماه به طور کامل به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه به شکل جدی برای حل مشکلات پای کار هستیم، افزود: مجوز دیگر مربوط به کاشی و سرامیک است که در شهرک صنعتی فرامان حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این پروژه چشمگیری است و میزان سرمایه گذاری آن ۱۰۰ میلیون یورو است، این پروژه ۱۵۰۰ نفر اشتغال در استان ایجاد خواهد کرد و تا پایان سال آن را به بهره برداری می‌رسانیم.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: در سال ۹۹ دو مجوز سرمایه گذاری خارجی برای تولید پنل‌های خورشیدی اخذ شد که یک سرمایه گذار آلمانی در آن ۹۲ و نیم میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است و ۱۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم در پی خواهد داشت و در حال رفع مشکلات آن هستیم تا بتوانیم فاز استارت را طی کنیم.

این مسئول یادآور شد: مجوز دیگر مربوط به فرآوری و سورتینگ روده احشام و انواع دام‌ها است که یک سرمایه گذاری آلمانی است و ۱ میلیون یورو سرمایه گذاری دارد.

حیدریان تاکید کرد: برای سال ۱۴۰۰ نیز مذاکره حضوری داشتیم، بحث فرآوری منگنز و یک سرمایه گذاری عراقی برای مواد غذایی نیز داریم که در صدد گرفتن مجوز و مدارک آن هستیم تا بتوانیم سرمایه گذاران خارجی بیشتری را در استان داشته باشیم. ارزش سهام عدالت تابعی از بورس است که از سال گذشته وارد بورس شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار