فرماندار کنگاور گفت: با خیز جدید کووید۱۹ و شروع پیک چهارم کرونا، تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان به ۲ هزار و ۷۰ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،فرزاد الماسی در جلسه ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: آغاز پیک چهارم وضعیت را بحرانی کرده و تعداد بیماران کرونایی در استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته به ۸۰۰ نفر رسید که ۱۴ نفر از آنها قربانی این ویروس شوم شدند.

فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید چمران طی روزهای اخیر بیش از ۶۰ نفر رسید، افزود: این زنگ هشدار خطرناک و نشان از ساده انگاری و بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان است.

الماسی با بیان این‌که همچنان شاهد برگزاری مراسم مختلف بالای یک هزار نفر هستیم، تاکید کرد: از دادستانی و نیروی انتظامی خواسته‌ایم با هر گونه اهمال کاری و برگزاری مراسم با قاطعیت برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های بازرسی باید روزانه و مجدانه نظارت کنند و تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، یادآور شد: شهرداری نیز باید نظارت بیشتری بر آرامستان و بوستان‌های سطح شهر داشته و از ورود افراد به بوستان ها جلوگیری کند.
رییس ستاد مقابله با کرونا کنگاور اضافه کرد: فعالیت تالارها و رستوران‌ها در ایام ماه مبارک رمضان تا قبل از افطار ممنوع بوده و باید نظارت بیشتری بر عدم فعالیت آشپزخانه های آنها شود.

الماسی با تاکید بر اینکه براساس قوانین و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه تجمع مذهبی در مساجد و حسینیه‌ها ممنوع بوده، گفت: این سخت‌گیری‌ها صرفاً بخاطر حفاظت و صیانت از جان انسان‌ها و سلامتی آنهاست و گرنه ما نیز از اینکه در این ماه رمضان در آیین های مذهبی شرکت نمی‌کنیم، ناراحت هستیم.

فرماندار کنگاور ضمن تقدیر از عملکرد اعضای ستاد مقابله با کرونای این شهرستان افزود: همکاری و تعامل و مشارکت بین دستگاه‌ها بطور قطع در جهت کمک به بهبود وضعیت فعلی خواهد بود، لذا از همه مدیران و اعضای ستاد انتطار داریم نسبت به تعامل و همکاری بیشتر اهتمام ورزند.

از ابتدای ورود کرونا به شهرستان کنگاور تعداد چهار هزار و ۴۱۰ تست کرونا از مردم گرفته شده که تعداد ۲ هزار و ۷۰ مورد آن مثبت اعلام شده است.

تعداد واکسیناسیون کرونا در این شهرستان به ۵۱۲ مورد رسیده است.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار