فرماندار سرپل‌ذهاب از مردم خواست در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند و تاکید کرد که مطمئن‌ترین راهی که از انتقال ویروس کرونا جلوگیری می‌کند ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،نورالدین فرزادی‌پور افزود: هم اکنون ۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بستری هستند که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از پنج هزار و ۶۰۷ نفر نمونه گیری انجام شده آزمایش یک هزار و ۵۵۲ مورد مثبت بوده که از این تعداد ۶۵۴ نفر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: از مجموع افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند در این شهرستان در مجموع ۷۶نفر جان خود را از دست داده اند.

فرزادی پور ادامه داد: با توجه به شرایط قرمز وضعیت کرونا در شهرستان از همه همشهریان خواهش می‌کنیم از حضور در مهمانی‌ها و دورهمی ها، تجمعات و مراسم ختم خودداری کنند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: از همه مردم در خواست دارم جز به ضرورت از منزل خارج نشوند و هر کسی که از منزل خارج شد فاصله ۲ متری را با دیگران حفظ کند و حتما از پوشش ماسک استفاده کند.

فرزادی پور اضافه کرد: مرکز ۱۶ ساعته کرونا در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل و روزهای جمعه در جنب مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سرپل ذهاب آماده خدمت رسانی به مردم است.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار