معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و کادر فوریت‌ها در دستور کار است و تا روز چهارشنبه هفته‌جاری همه آن‌ها در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛ابراهیم شکیبا، در خصوص برنامه واکسیناسیون طی هفته جاری در استان، اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون در استان باید دقت و سرعت و در قالب شیوه‌نامه وزارت بهداشت و برنامه‌ریزی هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: روز گذشته ۱۵ هزار و ۴۸۰ دز واکسن وارد استان شد که برنامه تقسیم‌بندی شهرستانی آن هم انجام شده و از صبح امروز تزریقات در بیمارستان‌ها در حال انجام است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: واکسیناسیون کل سیستم درمان و بهداشت و کادر فوریت‌ها در دستور کار است و به منظور پوشش سریع، برنامه شیفت‌بندی تیم‌های واکسیناسیون در دو شیفت صبح و عصر برای همه بیمارستان‌های استان انجام می‌شود و تا روز چهارشنبه هفته‌جاری همه آن‌ها در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.

وی افزود: لیست تمامی کارکنان بهداشتی و درمانی که باید واکسیناسیون برای آن‌ها انجام توسط معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط مشخص شده است.

شکیبا در خصوص واکسیناسیون بیماران خاص و صعب‌الاعلاج، گفت: بیماران خاص و سخت درمان نیز از طریق ثبت‌نام در سامانه‌ای که توسط دانشگاه به‌زودی اعلام‌می‌شود، ثبت‌نام خواهند کرد و با تایید معاونت درمان با برنامه‌ریزی جهت عدم ازدحام، واکسن خود را طی دو هفته آینده دریافت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار