مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 19 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مهناز فتاحی در اولین جلسه استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه با اشاره به اینکه جشنواره قصه‌گویی برند کانون پرورشی است، افزود: فراخوان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) منتشر شده است.

فتاحی با بیان اینکه باید برای حضور حداکثری کودکان و نوجوانان در مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی تلاش کنیم، گفت: کودکان و نوجوانان بدانند حضور در این جشنواره برای بازنده یا برنده شدن نیست، بلکه همه هدف و سعی ما این است که بتوانیم در فضای رخوت و ناامیدی امروز که در اثر بیماری کروناویروس پدید آمده، در بچه‌ها شور و نشاط ایجاد کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به دست‌اندرکاران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان کرمانشاه توصیه کرد: ضمن توجه ویژه به خلاقیت و نوآوری در اجرای قصه‌گویی کودکان و نوجوانان، فضایی را برای اینکه همه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان بتوانند قصه‌های یکدیگر را نیز ببینند، مهیا کنند.

فرزانه لطیفی رابط جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز به تشریح بخش‌های مختلف بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پرداخت و افزود: بر اساس فراخوان منتشر شده، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاق‌مندان در حوزه‌های مختلف تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

لطیفی با بیان اینکه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در پنج بخش ملی، بین‌الملل، قصه‌گوی برتر، قصه ٩٠ ثانیه‌ای و پادکست برگزار می‌شود، گفت: فرآیند اجرایی جشنواره از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و مرحله پایانی آن در آذر امسال و همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار