کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: تغییر وضعیت کرونایی شهرستان دالاهو از قرمز به زرد حاصلِ تلاش همگانی و جدیت در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و بهبودیِ شرایط نیازمندِ پافشاری بر رعایت پروتکل ها است.
کد خبر: ۹۶۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 29 April 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروزی شهرستان دالاهو نیز همزمان با سراسر کشور، در وضعیت قرمز و هشدار قرار گرفت اما با یاری خدا و تلاش و همراهی مردم و دستگاه ها وضعیت کنونی دالاهو زرد است.

وی در ادامه افزود: امید است مردم همواره با عمل به توصیه بزرگان، علما و ساداتِ اهل حق همچنین علمای شیعه و سنی و با توجه و تاکید بر حساسیت هایی که اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی ایجاد می کنند، پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مجاهدت و فداکاری های کادر درمان و سایر دستگاه های ذیربط از جمله "بسیج" ستودنی است، خاطر نشان کرد: با تلاش و جدیت این مراحل را پشت سر می گذاریم و در وضعیت آبی قرار خواهیم گرفت.

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: اولین مرحله واکسیناسیون کرونا برای کادر بهداشت و درمان و جانبازان بیش از ۵٠ درصد انجام شده است، واکسیناسیون سالمندان بالای ۸٠ سال نیز همراه با بیماران خاص آغاز شده و تا کنون به حدود ۸٠ نفر از جامعه هدف واکسن تزریق شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم شهرستان دالاهو پروتکل های بهداشتی را به جدیت رعایت می کنند، اظهار کرد: بر اساس بازدید های کارشناسانِ بهداشت و درمانِ استان، دالاهو مقام نخست را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی کسب کرد.

وی یادآور شد: قطعا تغییر وضعیت شهرستان از قرمز به زرد، حاصل تلاش، همکاری صمیمانه و اهتمام جدی مردم است.

محمدی در پایان بر تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان متذکر شد: تردد خودروهای غیربومی با توجه به قرار گرفتن در وضعیت های مختلف کرونایی از دستورالعمل های خاصی پیروی می کند که بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار