مجید یزدانپناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از ٩ فرهنگی کرمانشاهی که معلمین سرآمد کشوری شناخته شدند، تقدیر شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 02 May 2021

مجید یزدانپناه ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته معلم، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افتخار میکنم به این که در جامعه اسلامی ایران یک معلم هستم و یاد و خاطره شهید والامقام مرتضی مطهری را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به برپایی برنامه "سپاس معلم" افزود:روز گذشته این برنامه با حضور رئیس جمهور در محل استانداری‌های سراسر کشور و با حضور تمامی استانداران برگزار شد که طی آن از ۹ معلم استانی ما که معلمین سرآمد کشوری تعیین شدند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد و همچنین تقدیر نامه‌ای از سوی استاندار کرمانشاه و به امضای وی به آن‌ها تقدیم شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: امروز نیز برنامه‌ای به همین مناسبت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و فردا نشستی با حضور صمیمی معلمان و وزیر آموزش و پرورش در فضای شبکه دانش آموزی شاد به شکل زنده برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: در روز‌های دوشنبه و پنج شنبه این هفته به همین مناسبت در مزار شهدا حضور خواهیم یافت و برنامه‌هایی نیز در این راستا اجرا می‌شود.

یزدانپناه تاکید کرد: به عنوان یک معلم کوچک از جامعه بزرگ فرهنگیان قدردان زحمات تمامی معلمین علی الخصوص معلمین حاضر در استان کرمانشاه هستم که با تلاش و کوشش خویش چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگه داشته و با وجود تمام مشقت‌ها و سختی‌های موجود شعار " مدرسه تعطیل است، اما آموزش تعطیل نیست" را در عمل نشان دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار