فرماندار کنگاور گفت: رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از قشر کارگر است که باعث پویایی تولید و افزایش بهره‌وری می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فرزاد الماسی»  در بازدید از شرکت شیر و دام کنگاور که به مناسبت روز جهانی کار و کارگر برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده است و در آستانه شب های با فضیلت قدر، از همه کارگرانی که بار سنگین تولید، توسعه و پیشرفت کشور را به دوش می کشند بویژه کارگران سختکوش و بزرگوار شهرمان، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید نسبت به رفع موانع تولید تمامی واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان اهتمام ورزیم، تصریح کرد: با تمام توان از کارگران و واحدهای تولیدی که هنرمندانه، خلاقانه و با تلاش و تدبیر در شرایط تحریم و فشارهای دشمنان بر روی پای خود ایستاده، حمایت خواهیم کرد.

او از مدیریت شرکت شیر و دام کنگاور به خاطر پرداخت حقوق به موقع کارگران و پرداخت مزایا و پاداش های مستمر این شرکت به کارگران تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار کنگاور در این بازدید روز کارگر را به کارگران این واحد تولیدی و همه کارگران و زحمت کشان در بخشهای مختلف شهرستان تبریک گفت و حمایت همه جانبه از این قشر را از اولویت های اساسی و مهم دولت برشمرد.

شرکت شیر دام و کنگاور که مشتمل بر گاوداری های کنگاور و ماهیدشت است دارای ۲۵۰ نیروی انسانی بوده که ۱۴۰ تن از آنها در کنگاور مشغول به کار هستند. این شرکت روزانه ۱۵۰ تن شیر تولید و به شرکت های لبنی استان و کشور تحویل می دهد.

شهرستان کنگاور با حدود ۹۰ هزار تن جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار