امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بصیرت افزایی، روشنگری و تلاش برای حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات وظیفه ذاتی و همگانی است که باید در شرایط کنونی همه به آن عمل کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: دشمن تلاش دارد تا مردم پای صندوق های رای نیایند یا اینکه حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند.

وی اظهار داشت: برخی عوامل داخلی هم همسو با دشمنان تلاش می‌کنند تا انتخابات را عقب بیندازند که ما وظیفه داریم برای حضور مردم در این عرصه مهم و مشارکت گسترده آنها تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: باید افراد اصلح را برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنیم و بدانیم با این اقدام، شهدا هم از دست ما راضی هستند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: هیچ کسی نمی‌تواند در قبال نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت باشد و باید هر کسی در حد توان خود مدافع انقلاب بوده و مسوولیت پذیر باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: دشمن یک جبهه کفری تشکیل داده که انقلاب را به زانو در بیاورد لذا امروز نیاز است یک جبهه متحد برای مقابله با توطئه‌های دشمن تشکیل شود.

وی ادامه داد: هجمه های دشمنان انقلاب و نظام، خیانت برخی عناصر وابسته، متاسفانه فضای جامعه را به سمت دو قطبی بودن پیش برده تا جوانان ما انگیزه برای حضور در انتخابات نداشته باشند.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار