فرماندار کنگاور با اشاره به روند ثابت کرونا در کنگاور، گفت: با عدم رعایت پروتکل‌ها و عادی انگاری ها، اکنون روند مبتلایان به کرونا ثابت شده و دیگر نزولی نیست، در شرایط شکننده فعلی نگران عدم کنترل اوضاع هستیم.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فرزاد الماسی» در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگاور، با تبریک روز جهانی کارگر و روز معلم اظهار داشت: رعایت پروتکل ها در سطح شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست، از تیم های بازرسی می خواهم با جدیت بیشتر با افراد بی توجه نسبت رعایت پروتکل ها برخورد کنند.

او با انتقاد از عملکرد ضعیف کارگروه نظارت ستاد، تاکید کرد: بازگشایی برخی از صنوف به صورت نیمه باز علاوه بر تشدید موارد ابتلا در شهرستان، صدای اصناف و کسبه متعهد را نیز که عامل به انجام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده اند، بلند کرده و در حق آنها اجحاف شده است.

فرماندار شهرستان کنگاور افزود: با توجه به اینکه هم اکنون شرایط مناسبی نداریم این نظارت‌ها تشدید می‌شود و تاکید ما این است که علاوه بر اصناف، مردم نیز با فرمانداری همکاری کنند و حتی الامکان از منزل خارج نشوند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم این موج چهارم را پشت سر بگذاریم تا شاهد بستری شدن و از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگاور با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱ نفر در بخش ایزوله و پنج نفر در بخش آی سی یو بستری هستند، افزود: انتظار داریم در هفته آینده شاهد تاثیر واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در سطح شهرستان و روند نزولی کرونا باشیم.

الماسی با انتقاد از عدم مدیریت مناسب آرامستان از سوی شهرداری کنگاور، متذکر شد: یک سال است مدام ما از نحوه کنترل آرامستان می گوییم ولی راهکارهای شهرداری تاکنون کارساز نبوده و پنج شنبه ها شاهد حضور کثیری از شهروندان در این آرامستان هستیم.

او با تاکید بر اینکه همراهی اصناف و تمام ادارات الزامیست، متذکر شد: با دستگاه هایی که سهل انگاری کنند به جد برخورد خواهد شد.

فرماندار کنگاور در خاتمه همچنین به برگزاری مراسمات شب های احیا به مدت حداکثر ۲ساعت، در اختیار گذاشتن اقلام بهداشتی به نمازگزاران و برخورد پلیس فتا با عوامل انتشار اعلامیه ها در فضای مجازی تاکید کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار