مسئول کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برگزاری پویش «سفره ای به وسعت ایران» در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد جعفر امامیان  اظهار داشت: خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان همچون سال های گذشته با هدف تامین سبد مواد غذایی خانواده های نیازمند به نیابت از امام مهربانی‌ها در پویش «سفره مهربانی ۴» با نام «سفره‌ای به وسعت ایران» مشارکت می‌کنند.

وی افزود: یاری مومنانه خادمیاران رضوی و عموم مردم نوع دوست به محرومین در ماه مبارک به صورت نقدی و غیر نقدی توسط شبکه کانون‌های خدمتی عمومی و تخصصی رضوی جمع آوری و در روز شهادت امیرالمومنین علی (ع) به خانواده‌های محروم تحویل داده می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه ضمن اشاره به تهیه ۷۵۰۰ بسته معیشتی در طرح «سفره مهربانی ۱‌» و توزیع ۱۰۰۰ کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح «سفره مهربانی۳» گفت: خادمیاران رضوی با جذب مشارکت خانواده‌ها همچنین تعامل و مشارکت با نهادها و گروه‌های جهادی توسط ستاد کانون‌های خدمت رضوی برای تحقق هر چه باشکوه تر پویش «سفره ای به وسعت ایران» و متنعم شدن تعداد خانواده‌های نیازمند بیشتری از خوان امام مهربانی‌ها تلاش می‌کنند.

امامیان شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۴۴۰۶۱ بانک ملت با شناسه واریز ۱۱۰۰۲۸۱۸۱ را جهت مشارکت علاقه‌مندان اعلام کرد و افزود‌: مشارکت کنندگان در پویش فوق در ازای تأمین هر بسته معیشتی و یا هر ۳۰۰ هزار تومان می توانند یک فیش غذای تبرکی حضرتی دریافت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار