مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ١٣ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 02 May 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۵۱ مورد بیمار مثبت بستری۱۷۶ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۱۳ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۷۰۰ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و خوشبختانه ۱۵۶ نفر پس از بهبودی ترخیص شده اند.

محمدی اظهار کرد: هم اکنون ۷۵۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی گفت: حدود یک هفته است که شاهد ثبات نسبی کرونا در استان و تا حد اندکی سیر نزولی بیماری هستیم، تجربه یک سال گذشته به ما نشان داده که با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی سیر بیماری ظرف مدت کوتاهی نزولی شده و با کاهش و یا عدم رعایت این پروتکل ها بلافاصله شاهد سیر پرشتاب و صعودی بیماری خواهیم بود.

محمدی تاکید کرد: با نزولی شدن سیر بیماری مردم باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرندو بدانند تا واکسیناسیون بخش اعظم جامعه، رعایت پروتکل ها ضروری است.

گفتنی است، تا کنون بیش از ۴۱ هزار دُز واکسن کرونا به استان وارد شده و کار تزریق بیش از ۲۶ هزار و ۳۰۰ دُز واکسن انجام و مابقی هم طی روزهای آینده تزریق می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار