یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: چشم انداز مناسبی در زمینه آموزش نیروهای مورد نیاز حوزه پتروشیمی، نفت و گاز در کرمانشاه وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 03 May 2021

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پتروشیمی جایگاه مهمی را در استان به خود اختصاص داده است.

وی به بحث راه اندازی پنج واحد پالایشگاه و پتروشیمی و صنایع پایین دستی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اهمیت آموزش نیروی انسانی از میان نیرو‌های بومی در این بخش بسیار حائز اهمیت است و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موضوع تربیت نیرو مورد نیاز واحد‌های صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم تا در آینده با راه اندازی این پنج واحد زمینه اشتغال افراد استان فراهم شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در حال انجام رایزنی‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت نفت هستیم تا بتوانیم در استان کرمانشاه از نیرو‌های انسانی آموزش دیده در نیروگاه‌ها و بخش پتروشیمی استفاده کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه‌ای که در این راستا در مرحله انعقاد است پیشنهادات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای رشته‌های مورد نیازی که به منظور راه اندازی این مجموعه لازم است گنجانده شده و به محض تایید و نهایی شدن اجرایی خواهند شد.

محمدی در پایان تاکید کرد: امید است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت کارگاه ها، مربیان و نیروی انسانی آموزش‌های مورد نیاز این واحد‌های صنعتی را ارائه دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار