فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: هرگونه تبلیغات تحت عنوان کاندیداتوری در فضای مجازی و غیر مجازی خلاف قانون است و اسامی متخلفان به قاضی ویژه دادستانی اعلام می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 04 May 2021

فضل الله رنجبر در خصوص آخرین اخبار مربوط به انتخابات شورای شهر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مرحله بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت هم به اتمام رسید، در مجموع صلاحیت ۶۹ نفر احراز نشد که ۴ نفر به بخش‌های تابعه و مابقی مربوط به شهر کرمانشاه و ۲۶ نفر هم انصراف قطعی دادند. اگرچه متعاقب این موضوع انصراف‌ها به ۳۵ نفر هم رسیده است.

وی افزود: رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیئت نظارت استان متشکل از سه نماینده مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود که در حال حاضر مشغول بررسی شکایا این داوطلبان هستند و نتایج آن متعاقبا به فرمانداری اعلام می‌شود، هنوز در مرحله بررسی صلاحیت‌ها هستیم.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه هرگونه تبلیغات افراد تحت عنوان کاندیداتوری انتخابات خلاف قانون است، خاطر نشان کرد: در صورتی که با چنین مواردی مواجه شویم، اسامی این افراد را برای تذکر به قاضی ویژه دادستانی اعلام می‌کنیم، تبلیغات در فضای مجازی یا حقیقی تحت عنوان کاندیداتوری خلاف قانون است و اسامی افراد در وهله اول برای تذکر به دادستانی اعلام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: قانون برای افرادی که بدون ذکر کاندیداتوری، مشخصات خود را اعلام کرده اند، تکلیفی مشخص نکرده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مردم بابت همراهی با دستورات ستاد کرونا، یادآور شد: شکست ویروس کرونا نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان با یکدیگر است، عدم برپایی مجالس شادی و عزا، پرهیز از تجمعات غیرضروری، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده مداوم ازماسک مواردی است که به مهار بیماری کمک شایانی می‌کند.

رنجبر تاکید کرد: رعایت پروتکل‌ها شرایط را به سمت و سویی مثبت سوق می‌دهد، اگر چه وضعیت کنونی کرمانشاه نارنجی است، اما با یاری خدا و تلاش مردم و مسئولان باید این روند به سمت وضعیت زرد و آبی پیش برود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار