رستگار یوسفی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان جوانرود گفت: واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال علیه ویروس کرونا در سه پایگاه روستایی و سه پایگاه شهری شهرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۶۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 04 May 2021

رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان جوانرود در وضعیت نارنجی از نظر بیماری کرونا قرار دارد و فوتی جدیدی نداشته ایم و می‌توان گفت که در شرایط با ثباتی قرار گرفته ایم.

وی افزود: بیماری یابی، مدیریت شرایط و کنترل ورودی و خروجی شهرستان توسط نیرو انتظامی همچنان در حال انجام است و محدودیت‌های مختص به وضعیت نارنجی کماکان ادامه دارد و در صورت همکاری و همراهی مردم شیب بیماری سیر نزولی خواهد داشت.

فرماندار جوانرود تصریح کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و جانبازانی که ایمنی آن‌ها در مقابل ویروس کرونا ضرورت داشت در شهرستان انجام شده و هم اکنون در حال انجام واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال هستیم که در این راستا نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی ورود کرده اند و همکاری مطلوبی را با ما دارند و در سه پایگاه روستایی و سه پایگاه شهری واکسیناسیون سالمندان بالا ۸۰ سال در حال انجام است.

این مسئول رفتار کرونا را وابسته به رفتار مردم دانست و گفت: رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از دورهمی‌ها و مراسمات عزا و عروسی و شستشوی مداوم دست‌ها همه گیری و آمار ابتلا به این ویروس را نزولی خواهد کرد بنابراین از مردم تقاضا داریم تمام توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و در ایام عید فطر از دید و بازدید‌ها و برگزاری مراسمات بپرهیزند.

یوسفی در پایان تاکید کرد: پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه کادر بهداشت و درمان خسته شده اند و انتظار ما از مردم این است که جهت عبور از پیک چهارم این بیماری و کاهش فشار بر کادر درمان همکاری لازم را با ما داشته و توصیه‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار