محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با تابناک:
سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه گفت: به زندانیانی که دارای مهارت و توانایی خاصی هستند و یا در زندان‌ها آموزش دیده اند ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه پس از آزادی تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 05 May 2021
محمد طاهر عظیمی فشی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: صندوق کار آفرینی امید با همکاری سازمان زندان ها و به منظور ایجاد اشتغال برای زندانیان آزاد شده تسهیلاتی را در نظر گرفته است.
 
وی افزود: طبق تفاهم نامه ای که با اداره مراقبت های پس از خروج داریم جهت اشتغال آفرینی زندانیان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به زندانیانی که در زندان آموزش هایی دیده اند یا مهارت، حرفه و توانایی خاصی دارند تعلق می گیرد.
 
سرپرست صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه تصریح کرد: جهت دریافت این تسهیلات تا حد امکان ضمانت های کمی را برای زندانیان در نظر گرفته ایم تا  بتوانند از این تسهیلات استفاده کرده و به کسب و پیشه مورد نظر خود اشتغال پیدا کنند.
 
 این مسئول در ادامه به حمایت های صندوق کار آفرینی امید از حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان در سال جدید اشاره کرد و گفت: امسال در قالب تفاهم نامه ای سراسری و کشوری که به استان ارسال شده قرار بر این است که دوستان در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طرح هایشان را به صندوق معرفی و تسهیلاتی دریافت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: امسال بحث هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه به عنوان یکی از استراتژی های صندوق مطرح است و تاکید بیشتری بر بحث صنایع دستی و گردشگری داریم و در این راستا برای هر شهرستان یک روستا را مد نظر قرار داده ایم.
 
عظیمی فشی در پایان تاکید کرد: در بحث روستا بدون بیکار نیز توجه خاصی به بوم گردی ها داریم و پنج روستا در کل کشور به عنوان پایلوت و الگو انتخاب شده اند که یکی از آن ها روستا نسمه شهرستان پاوه است که ظرفیت های این روستا ها معرفی و اعتبارات ویژه ای در بخش گردشگری برای آن ها در نظر گرفته شده است.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار