میثم حجتی پور در گفتگو با تابناک:
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعداد بستری‌های مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه به ۳۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 05 May 2021

میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شهدا کرمانشاه یکی از بیمارستان‌هایی است که در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات قابل توجهی به مبتلایان به این بیماری که در این بیمارستان بستری بودند ارائه کرد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به منظور ایمنی پرسنل و کادر درمان بیمارستان شهدا در مقابل ویروس کرونا تمام پرسنلی که تمایل به تزریق واکسن داشتند واکسیناسیون شده اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تصریح کرد: دو بخش از بیمارستان شهدا همچنان درگیر بیماری کرونا است و همه روزه در حال ارائه خدمات مورد نیاز به مبتلایان به ویروس کرونا می‌باشد.

این مسئول تعداد بستری‌های ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان شهدا را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال چهار نفر از بستری‌ها وخیم است و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، اما خوشبختانه حال عمومی سایر افراد مساعد می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت کرونا در استان نسبت به روز‌های گذشته مقداری رو به بهبود می‌باشد، اما به منظور جلوگیری از بازگشت مجدد به شرایط نامساعد پیشین همراهی مردم بسیار ضرورت دارد.

حجتی پور در پایان به مردم توصیه کرد که تمام پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کرده و استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست‌ها را فراموش نکنند، زیرا استفاده از ماسک تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری پیشگیری می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار