کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد طی ساعاتی از امروز و فردا قابل توجه خواهد بود این وضعیت علاوه بر گرد و خاک محلی احتمالا سبب نفوذ غبار به‌خصوص در نواحی مرزی استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ 05 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،شهناز حق‌پرست ، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: به دلیل عبور متناوب امواج ناپایدار از جو منطقه تا اوایل هفته آینده طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت هر روز شاهد وزش باد و رشد ابر در جو استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این شرایط طی امروز و فردا و عمدتا در نواحی کوهستانی شمال و شرق استان ممکن است گاهی اوقات با رگبار پراکنده باران و رعد و برق هم همراه باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد طی ساعاتی از امروز و فردا قابل توجه خواهد بود این وضعیت علاوه بر گرد و خاک محلی احتمالا سبب نفوذ غبار به‌خصوص در نواحی مرزی استان خواهد شد.

وی دمای هوای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۷ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: طی این مدت سومار با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد به‌عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار