ایرج صفایی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمانشاه از خرید محصول گندمِ مناطق گرمسیری استان از امروز { ۱۵} خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 05 May 2021

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیری از جمله شهرستان قصرشیرین، خریداری این محصول توسط تعاونی روستایی استان در حال انجام است و تا کنون حدود چهار تن کلزا از مناطق گرمسیری استان خریداری شده است.

وی در ادامه به خرید گندم اشاره کرد و گفت: خرید محصول گندم توسط تعاونی روستایی استان نیز از امروز در حال انجام است که با توجه به برداشت گندم از مناطق گرمسیری از جمله سومار، خرید این محصول را آغاز نموده ایم.

مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: خریداری گندم توسط تعاونی روستایی و اداره کل غله انجام خواهد پذیرفت که حدود ۱۶ کمیسیون متعلق به ما و مابقی هم شامل سیلو‌های بخش خصوصی و سیلو‌های بخش دولتی غله می‌باشد که مجموع این‌ها به حدود ۶۱ مرکز خرید می‌رسد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی جهت صادرات محصولات کشاورزی استان نیز در نظر داریم تا همانند سال گذشته نقش خود را در صادرات این محصولات ایفا کنیم، اما فعلا اتحادیه ما در این بخش ورود پیدا نکرده است.

صفایی در پایان تاکید کرد: محصولاتی که تعاونی روستایی در صادرات آن‌ها نقش آفرینی می‌کند شامل صیفی جات، هندوانه، خیار، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، آلو، بادمجان، فلفل دلمه‌ای و کاهو می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار