فضل الله رنجبر:
فرماندار کرمانشاه از پیش بینی ٨ مرکز در کرمانشاه برای انجام واکسیناسیون در روز‌های آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 05 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر در جلسه ستاد استانی کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان کرمانشاه نارنجی شده است بنابراین پیشنهاد داریم لیست بیمارانی که در روستا‌ها ساکن هستند به فرمانداری اعلام شود تا بتوانیم از برپایی مراسم عزا جلوگیری کنیم.

وی ضمن قدردانی ویژه از اقدامات شهرداری در راستای مبارزه با بیماری کرونا، افزود: از آنجا که یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا مراسم ختم است، پیشنهاد می‌کنیم تعهدی از خانواده متوفی گرفته شود تا از برگزاری مراسم جمعهی خودداری کنند.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در روز‌های آتی تعداد واکسیناسیون و مراجعین افزایش می‌یابد، قرار است ۸ مرکز برای واکسیناسیون در اختیارمان قرار بگیرد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: مکان‌های پیش بینی شده سوله‌های نمایشگاه در پارک شاهد، سالن ورزشی دانشکده بهداشت، سالن ورزشی اداره برق مقابلِ میدان بار و سالن ورزشی تقوی است.

رنجبر تاکید کرد: به علاوه سالن ورزشی امام علی در شهرک رودکی، سالن ولایت در شهرک الهیه، سالن ورزشی در کارمندان، سالن ورزشی شهرک پردیس که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است، به عنوان مراکز واکسیناسیون در نظر گرفته شده و در روز‌های عادی برای تزریق واکسن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار