مرادعلی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: تصویب و ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و خیر و برکات بسیاری برای استان به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 06 May 2021

مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن خدا قوت و خسته نباشید به تمام افراد دخیل در تصویب و اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، اظهار کرد: قطعا با ایجاد منطقه آزاد در قصر شیرین علاوه بر خارج شدن این شهرستان از محرومیت‌ها و مشکلات، تاثیر بسزایی در استان دارد و سبب رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان خواهد شد و آثار و خیر و برکات فراوانی به همراه دارد.

وی افزود: امیدواریم با عنایت الهی هر چه زود‌تر این آرزوی دیرینه مردم کرمانشاه و قصرشیرین که حق شان بود بر آورده شود و بر رونق اقتصادی استان افزوده شود.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: میان مناطق آزاد و ویژه تفاوت‌هایی وجود دارد؛ مناطق ویژه با محدودیت‌هایی مواجه هستند که این محدودیت‌ها در مناطق آزاد بسیار کمتر است و آزادی عمل بیشتری وجود دارد و تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به علت معافیت صد در صدی مالیات، عوارض و داد و ستدی که با سایر کشور‌ها انجام می‌دهند به سرمایه گذاری در این مناطق روی می‌آورند.

وی خاطر نشان کرد: در مناطق ویژه باید درصدی مالیات و عوارض پرداخت شود و در مناطقی غیر از مناطق آزاد و ویژه پرداخت مالیات و عوارض به طور کامل و صد در صدی است و همین موضوعات باعث می‌شود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سمت مناطق آزاد بروند که از این جهت سبب ایجاد رونق اقتصادی در این مناطق می‌شود.

تاتار در پایان تاکید کرد: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز جزو مناطقی خواهد بود که سرمایه گذاران را به خود جذب خواهد کرد و سبب اشتغال زایی هم استانی‌های می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار