محمد حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از برخورد جدی با خودرو‌های حادثه ساز خبر داد و گفت: خودرو‌هایی که دارای ٢ تخلف حادثه ساز همزمان هستند به مدت ٧٢ ساعت توقیف می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ 06 May 2021

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های استان باز و ترافیک عادی و روان می‌باشد، نیرو‌های پلیس راه در داخل محور‌ها حضور داشته و بر تردد‌ها نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با تخلفات حادثه ساز برخورد می‌شود، افزود: خودرو‌هایی که دارای ۲ تخلف حادثه ساز همزمان هستند ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد. با توجه به محدودیت‌های اعمال شده ناشی از وضعیت‌های کرونایی ورود و خروج به شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: خروجِ خودرو‌هایی که در داخل شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی حضور دارند، ممنوع و ورود سایر خودرو‌هایی که در داخل شهر‌های دیگر حاضرند، به این شهر‌ها ممنوع می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر چنانچه خودرویی مایل به تردد در وضعیت‌های مشخص شده باشد، باید به فرمانداری‌های شهرستان‌ها مراجعه کند. اگر مدارکی دال بر تردد ضروری ارائه کنند، فرمانداری پس از بررسی‌های لازم و تشخیص ضرورتِ تردد، مجوز صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: خودرو‌های بدون مجوز از طریق ایستگاه‌های فعال ضمن تذکر اعمال قانون و عودت داده می‌شوند و در سایر وضعیت‌ها هم اگر ایستگاهی در مسیر خودرو‌ها نباشد از طریق سامانه‌های هوشمندی که در داخل جاده‌ها فعالیت می‌کنند ترددشان رصد شده و پیامک اعمال قانون برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

حیدری تاکید کرد: برنامه‌های پلیس راه استان برابر با مصوبات ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود و متخلفین و تخلفات حادثه ساز و طرح‌های ترافیکی را نیز در حال کنترل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار