عباس سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت روز قدس به دلیل حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا به شکل نمادین و با حضور جمعیت محدودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 06 May 2021

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فردا (جمعه) به مناسبت گرامیداشت روز قدس در کرمانشاه رأس ساعت ۱۰ صبح مراسم جهانی این روز را به شکل نمادین برگزار می‌کنیم.

وی افزود: برپایی این مراسم با حضور محدودی از جمعیت در محوطه پارک شیرین خواهد بود پرچم فلسطین در بالاترین ارتفاع پارک بر افراشته خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: اجرای سرود از طرف بسیجیان نیز از برنامه‌های فردا است همچنین سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم که به صورت زنده از شبکه استانی زاگرس در همان مکان پخش خواهد شد.

وی گفت: به علاوه در روز جهانی قدس از میدان فلسطین در شهر کرمانشاه رونمایی می‌شود که جزئیات مربوط به آن فردا به شکل رسمی اعلام می‌شود.

سروری با تاکید بر اینکه برپایی برنامه فردا عمومی نیست، خاطر نشان کرد: مراسم با حضور عموم مردم برگزار نمی‌شود بلکه تعداد محدودی در حد ٣٠ نفر به شکل نمادین در مراسم حضور خواهند داشت این امر به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.


وی اضافه کرد: حضور محدود جمعیت هم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی است و سخنرانی مقام معظم رهبری برای مردم ایران و جهان رأس ساعت ١۴،٣٠ از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار