سید اردشیر شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گفت: این مجمع با اعطا تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های نقدی جهت مساعدت در هزینه دارو ودرمان بیماران خاص توانسته گام کوچکی برای کمک به آنان بردارد.
کد خبر: ۹۶۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 08 May 2021

سید اردشیر شهبازی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بهبودی همه بیماران خصوصا بیماران درگیر ویروس کرونا و همچنین سلامتی بیماران صعب العلاج و خاص و نیز بیماران تالاسمی را آرزومندیم.

وی با اشاره به ۱۸ اردیبهشت ماه روز بیماران تالاسمی و بیماران خاص و صعب العلاج ن افزود: این قشر بیماران نیاز و توجه بیشتری را لازم دارند و نباید فقط در چنین روز‌هایی به یاد ان‌ها باشیم بلکه در تمامی طول بیماری باید به کمک ان‌ها بشتابیم.

شهبازی تصریح کرد:در این روز‌های کرونایی کار تزریق واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی برای بیماران صعب العلاج و خاص انجام شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: مجمع خیرین استان در جهات مختلف در کنار این بیماران بوده و تا کنون در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های نقدی جهت مساعدت در هزینه دارو و درمان آنان توانسته قدم کوچکی بردارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امید است شاهد سلامتی کامل این بیماران باشیم، با ارزوی توفیق برای تمام خادمین عرصه سلامت که بالاترین موهبت الهی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار