مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رنگ بندی جدید کرونایی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ٣ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 08 May 2021

مهدی محمدی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۷۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۷۹ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۳ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۷۴۸ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۷۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

محمدی تصریح کرد: هم اکنون ۷۱۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

لازم به ذکر است که شهرستان کرمانشاه بیشترین موارد فوت بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان را داشته است و بر اساس اعلام ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز گذشته تعداد موارد فوت به تفکیک شهرستان‌ها شامل ۸۴۵ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۹۴ نفر در شهرستان اسلام آباد غرب، ۱۰۸ نفر در شهرستان هرسین، ۸۴ نفر در شهرستان کنگاور، ۸۱ نفر در شهرستان سنقر، ۷۱ نفر در شهرستان گیلانغرب و ۷۰ نفر در شهرستان پاوه بوده است.

گفتنی است ۶۹ نفر در شهرستان سرپل ذهاب، ۶۷ نفر در شهرستان صحنه، ۴۴ نفر در شهرستان روانسر، ۴۰ نفر در شهرستان جوانرود، ۳۸ نفر در شهرستان دالاهو، ۲۴ نفر در شهرستان قصرشیرین و ۱۰ نفر در شهرستان ثلاث باباجانی بر اثر ابتلا قطعی به کرونا جان باختند.

رنگبندی جدید کرونایی نیز از امروز (١٨ اردیبهشت) بدین شرح است: شهرستان‌های قرمز شامل هرسین
و گیلانغرب، شهرستان‌های نارنجی شامل کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی و سرپل ذهاب است، شهرستان‌های زرد نیز ثلاث باباجانی، قصر شیرین، دالاهو، جوانرود و روانسر را شامل می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار