با مشارکت تشکل های تعاون روستایی در دو ماهه ابتدای امسال حدود ۱۳ هزار تن انواع نهاده دامی در دامداری‌های استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 29 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: مجموع نهاده‌های دامی توزیع شده در استان در دو ماه گذشته ۱۵ هزار تن بوده است که حدود ۱۳ هزار تن آن را تشکل های زیر پوشش تعاون روستایی توزیع کرده اند.

صفایی با اشاره به فعالیت ۱۸ شرکت تعاونی کشاورزی دامداری در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اتحادیه تعاونی‌های روستایی با توجه به بروز خشکسالی و به منظور حمایت از دامداران، کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی در سطح استان آماده خدمات رسانی هستند.

وی خواستار تداوم عرضه نهاده‌های دامی یارانه‌ای و تبدیل آن به کنسانتره دامی و همچنین تخصیص سبوس به اتحادیه دامداران استان شد و افزود: اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی دامداران استان نهاده‌های دامی را در سامانه بازارگاه جهاد کشاورزی خریداری و پس از تبدیل آن به کنسانتره از طریق کارخانجات خوراک دام، نسبت به توزیع آن اقدام می‌کنند.

مدیر تعاون روستایی یکی از برنامه‌های اتحادیه دامداران استان را خرید کاه و علوفه بعد از برداشت محصول عنوان کرد و گفت: در صورتی که سازمان جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل اعتبار لازم را تخصص دهند اتحادیه دامداران نسبت به معرفی دامدارانی که تقاضای تسهیلات دارند اقدام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار