فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: استان در وضعیت نارنجی قرار دارد و اگر خودرو‌هایی با شماره‌های غیر بومی در ایام تعطیلات تردد کنند مشمول جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۹۶۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 02 June 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پیش رو قطعا کنترل  تردد توسط پلیس راه و پلیس راهور صورت می گیرد.

وی افزود:مسافران جدا هیچ گونه سفری به کرمانشاه نداشته باشند و اگر خودروهایی با شماره های غیر کرمانشاهی تردد کنند مشمول جریمه و کسانی قصد سفر دارند لغو کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد:مراکز واکسیناسیون فعال و بر اساس برنامه ای که وزارت بهداشت اعلام کرده واکسیناسیون به ترتیب و بر اساس آن زمان بندی تزریق می شود.

رنجبرخاطر نشان کرد: مرکز خودرویی در حال راه اندازی است، توصیه ی ما به مردم که به هیچ عنوان به سفر نروند و از مسافرین نیز دعوت نکنید تا از ورود موج پنجم بیماری کرونا جلوگیری شود.

فرماندار کرمانشاه اظهار کرد: مردم از حضور در جلسات کاندیدا ها خودداری و حتما مراسم تبلیغات ریاست جمهوری در فضای باز برگزار و حضور در مراسم فضای بسته ممنوع است، این کار خود باعث جلوگیری به موج پنجم کرونا خواهد شد.

وی در خصوص حضور مردم در انتخابات گفت: حضور در انتخابات سرمایه گذاری برای آینده و دخالت در تعیین سرنوشت خود انسان است بنابراین حضور در انتخابات امنیت منطقه ی ما را تضمین و ضامن رشد و توسعه ی کشور است و باعث می شود دشمنان به اهداف خود برای شکست نظام نرسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار