نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آثار باستانی و گردشگری، اگر خوب مدیریت شوند می‌تواند حرف اول را در رونق اقتصادی پایدار بزند.
کد خبر: ۹۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 02 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بر لزوم مدیریت بهینه آثار باستانی استان کرمانشاه برای جذب بیشتر گردشگر تأکید شد.

وی افزود: آثار باستانی می‌تواند حرف اول را در اقتصاد پایدار بزند، بنابراین باید با مدیریت درست و علمی آثار تاریخی، باستانی و گردشگری را به مراکزی جهت جذب گردشگر تبدیل کرد تا با در آمدزایی هنگفتی که دارد اقتصاد استان را سرو سامان داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: در آمد برخی کشورها از طریق جاذبه‌های گردشگری آن به دست می‌آید و این قبیل کشورها، جزء کشورهای پیشرفته هستند.

وی پیرامون ضرورت شناسایی و بهره‌برداری از پتانسیل‌های خوب گردشگری استان کرمانشاه، تصریح کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه هم جزو استان‌هایی است که اماکن توریستی آن بسیار بالا است و باید از این موقعیت‌های ویژه استفاده مطلوب را به عمل آورد.

علما با انتقاد از عدم مدیریت جاذبه‌های گردشگری استان، گفت: برخی آثار تاریخی استان ما در دنیا بی‌نظیر است، که متأسفانه این همه موقعیت درآمدزایی مغفول مانده است، اگر برخی از این ابنیه تاریخی را سامان دهند و بتوانند با تبلیغات خوب آن را معرفی کنند می‌تواند درآمد بالایی داشته و باعث رفع مشکل بیکاری جوانان باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار