آیت الله مصطفی علما در گفتگو با تابناک:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیم و دین خود را به شهدا و امام ادا کنیم.
کد خبر: ۹۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 06 June 2021

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: در فردای قیامت باید پاسخگویی شهدایی باشیم که برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: ببینیند چقدر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ملاک های انتخابات را بر مبنای اسلام تذکر می دهند، چرا توصیه می کنند که پای صندوق ها برویم؟ زیرا وقتی پای صندوق های اخذ رای می رویم در واقع ما به اسلام و استقلال و قدرت کشور خود رأی می دهیم.
 
آیت الله علماءتصریح کرد: باید ملاک ها را خوب دقت کنیم و ملاک انتخابمان اسلام باشد باید با انتخاب فردی اصلح، مدیر، پاک و مدبر، جایگاه واقعی ملت بزرگ ایران را به آن ها بازگردانیم، و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم، و یکدیگر را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم و واقف باشیم ایران به برکت حضور مردم قدرتمند است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: شرکت در انتخابات مشت محکمی بردهان یاوه گویان است که دیگر در کارهای ما دخالت نکنند  و بدانند مردم ایران آگاه و هوشیار هستند حتی در شرایط سخت پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امامین انقلاب با قوت و قدرت پیش می رود و دنیا را به تدریج متأثر خواهد کرد، زیرا ماهیت این انقلاب، الهی و اسلامی است و امام راحل افتخار می کند به این که ما تابع معصومین(ع) هستیم لذا این انقلاب الهی است و متکی به محکمترین جایگاه است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه درپایان خاطر نشان کرد: نسیم روح بخش انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی جهان را متأثر خواهد کرد، زیرا توان این انقلاب، متکی به حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار