آرمان احمدی در گفتگو با تابناک:
دبیر ستاد دالاهو گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ۷۰ صندوق جهت دریافت آرای مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری برای شهرستان مهیا شده است.
کد خبر: ۹۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 08 June 2021

آرمان احمدی  در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:تعداد صندوق های اخذ رای در شهرستان به صورت کلی ۷٠ صندوق است. شعب اخذ رای الکترونیکی در شهرستان نداریم.

وی افزود: با توجه به این که شهرستان دارای دو بخش است، با توجه به جمعیت و پراکندی برای بخش مرکزی ۳۲ صندوق و بخش گهواره ۳۸ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

دبیرستاد انتخابات شهرستان دالاهو تصریح کرد: ۲۱ صندوق شهری و در شهر های کرند غرب، گهواره و ریجاب و ۴۹ صندوق روستایی و عشایری آماده شده اند.

احمدی خاطر نشان کرد: از مردم شهرستان دعوت می کنم با حضور خود در انتخابات و مشارکت گسترده ی خود حماسه ای دیگر خلق و برگ زرینی بر افتخارات این نظام مقدس بیافزایند.

وی اظهار کرد: از کاندیدها تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات در فضای دوستانه و عاری از تنش فعالیت های تبلیغاتی خود را انجام دهند.

احمدی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از تجمع در ستاد های انتخاباتی بپرهیزید و در هنگام حضور حتما از ماسک استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار