نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در روز ۲۸ خرداد همه مردم ایران با وجود برخی مشکلات و کمبودها با حضور یک پارچه در پای صندوق‌های رأی به دنیا ثابت خواهند کرد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تکیه به مردم و قدرت کشور است.
کد خبر: ۹۶۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 08 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، آیت‌الله «مصطفی علما»در همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه که به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، حضور حداکثری در انتخابات را موجب عزت، اقتدار و قدرت هرچه بیشتر کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دنبال حفظ این عزت است و باید با امام خود همراه و همگام باشیم.

او گفت: اگر می بینیم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با قدرت سخن می گویند، این اقتدار با تکیه به مردم و قدرت کشور است و ایشان اصول را که اصول محکم و استواری است برای دنیا اعلام می فرمایند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مزاحمت های همیشگی آمریکا با ملت ایران افزود: باید دقیق باشیم که مزاحمت های آمریکا همواره بوده و هست و این بار نیز در آستانه انتخابات مهم دیگری به دنبال توطئه و شیطنت است.

شیعه و سنی در کنار هم حافظ دستاورد انقلاب هستند

امام جمعه کرمانشاه در ادامه این همایش با تاکید بر نفوذ کلام علمای استان، گفت: خوشبختانه علمای استان کرمانشاه، اعم از شیعه و سنی در کنار مردم حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند و یک آن از روشنگری و تنویر افکار عمومی برای معرفی عزتمندی کشور و انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده اند و از این نظر علماء واقعاً پیشتاز در همه عرصه های مختلف کشور هستند.

آیت الله علما با مهم دانستن عزت امروز مردم ایران تصریح کرد: امروز عزت مردم ما آن عظمتی است که روی موشک های غزه می نویسند، قاسم و با قدرت قلب صهیونیسم را ویران می کند و این عزت قرآنی است و بدانیم همه ما تابع قرآن هستیم.

او با اشاره به عزت رسول خدا (ص) خاطر نشان ساخت: رسول خدا (ص) بیش از ۴۰ نامه به سران دنیا نوشت و همه می دانیم آن حضرت با دست خالی این حرکت بزرگ و بی نظیر تاریخی را انجام داد، او با عزت الهی به همه سران دنیا نامه نوشت و با محتوای الهی و خدایی با پادشاهان قدرتمند دنیا سخن گفت.

آیت الله علماء با اشاره به ولایت فقیه که از عزت اسلامی نشأت می گیرد، افزود: ولایت فقیه را امام راحل از متن قرآن و اسلام آورد، زیرا ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) و ائمه معصومین(ع) است که توسط امام راحل احیا شد و به عنوان یک اصل مترقی به دنیا معرفی شد.

امام جمعه کرمانشاه با ذکر حدیثی از سخنان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) گفت: همه ما باید خدمتگزار اسلام باشیم زیرا همین خدمتگزاری عزت آفرین است چون که خداوند می فرماید؛ عزت از آن خدا و رسول خدا و از آن مؤمنین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اعمال ما باید متأثر از قرآن و اسلام باشد، زیرا قرآن خواندن صرف کافی نیست و باید این عزت اسلامی در ما آشکار شود.

اقتدار نظام جمهوری اسلامی با تکیه به مردم و قدرت کشور است

امام ۱۹ سال به مردم آگاهی داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه این همایش با اشاره به زندگی سراسر عزت امام راحل تأکید کرد: امام راحل ۱۹ سال به مردم و به دنیا آگاهی داد و حتی یک روز از آگاهی بخشیدن کوتاهی نکرد، چه در ایران و در تبعید، همواره روشنگری می کرد زیرا آن شخصیت بی نظیر با سختی و زندان رفتن و تبعید، از خود گذشت تا به اسلام برسد و اسلام را احیا کند.

آیت الله علما یکی از برکات انقلاب اسلامی را روشنگری های بی نظیر امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست و گفت: امام راحل به همه دنیا روشنگری داد و برای همه رهبری کرد اگر می دانیم رسول خدا (ص) با دست خالی دنیا را متحول کرد، امروز بحمدالله دست ما پر است، ما تأثیر خودمان را بر دنیا گذاشته ایم و مردم منطقه تحت تأثیر روشنگر های انقلاب ما هستند.

وی یکی از برکات عزت اسلامی را استقلال دانست و بیان داشت: در زمان گذشته ۱۰۰ هزار مستشار آمریکایی داشتیم و امروز یکی از آن ها نیست، آیا عزتی از این بالاتر است؟ که امام به آمریکا می فرمایند؛ ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، امروز اقتدار ایران همچون خورشید در جهان می درخشد.

سرمایه ملت ایران اسلام و قرآن است

امام جمعه کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد که باید خیلی حواسمان باشد که کجا بودیم و کجا هستیم وآگاه باشیم، امام هیچ ملاحضه ای نه به غرب داشت و نه به شرق، لذا این عزت که خود را در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی خودش را نشان می دهد که نمونه این اقتدار و عزت شرکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری است.

وی پیرامون دامنه عزت مندی مردم ایران گفت: امروز عزتی به وسعت جهان داریم، عزت ایران در منطقه حرف اول را می زند، لذا نباید اجازه دهیم چیزهایی پیش پا افتاده ما را گرفتار کند، زیرا امام (ره) همواره می فرمود؛ قرآن خصم آمریکا و استکبار است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن توجه دادن آحاد مردم به سرمایه های بی نظیر کشور خاطر نشان ساخت: امروز سرمایه ما قرآن و اسلام است، امروز با کلمه اسلام می توانیم دنیا را متحول کنیم، زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی با کلمه اسلام توانست داعش را نابود کرد و با همین اسلام و قرآن در منطقه روشنگری ایجاد کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار