رئیس ستاد جوانان حجت الاسلام رییسی، گفت: با همت بالای جوانان این خطه از کشورمان در پیروزی آقای رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امید را به جوانان کُرد و لر زاگرس‌نشین باز می‌گردانیم.
کد خبر: ۹۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 13 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،ستاد مردمی حجت الاسلام سید «ابراهیم رئیسی»، «امین کیانی» در اجتماع جوانان و مردم حامی ابراهیم رئیسی در شهر کرمانشاه، افزود: نقش مردم کرمانشاه در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد بر کسی پوشیده نیست و استان کرمانشاه دژی نفوذ ناپذیر بوده که در مقابل دشمنان ایران اسلامی و نا کارآمدی داخلی ایستاده است.

وی افزود: جوانان کرمانشاهی همتی بلند و تاریخی به قامت درختان بلوط زاگرس دارند و تمامی ایران زمین به آن افتخار می کنند.

رئیس ستاد جوانان حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: کارنامه سید ابراهیم رئیسی کارنامه شعاری نیست بلکه کارنامه عملی بوده است و این کارنامه عملی وی به دلیل باوری است که به جوانان داشته است، امروز سید ابراهیم رئیسی با مردم به ائتلاف می نشیند، چون امام فرمودند که مردم صاحب انقلاب و ایران عزیز هستند.

کیانی گفت: نبود آمایش سرزمینی معضل بزرگ این استان است، این استان منابع طبیعی آب، خاک، نیروی فعال جوان دارند؛ اما امیدی به آینده ندارند، چرا جوانان زاگرسی باید حاشیه نشین و مظلوم باشند؟

رئیس ستاد جوانان حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: بی توجهی ها به استان کرمانشاه که مهد تولید کشاورزی و دامپروری کشور است موجب بیکاری جوانان این استان و مهاجرت شده ، سید ابراهیم رئیسی آمده است تا این بی عدالتی در اجرای مدیریت را برطرف کند و با یک برنامه مشخص و حمایت جوانان، کشور را در مسیر صحیح خود هدایت کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار